14a edició del “Catalunya aixeca el teló”

catalunya_telo_altaEl passat 7 de setembre va tenir lloc al Gran Teatre del Liceu la presentació de la temporada teatral 2015-2016.
Aquesta catorzena edició, que va estar dirigida per Elisenda Roca i presentada pels actors Clara Segura i Bruno Oro, va ser una declaració d’amor a les arts escèniques i al públic que omple els teatres.

Enguany es va poder fer un tast de tots aquells espectacles que veurem als escenaris catalans al llarg de la temporada 2014/15, on les propostes creatives dels teatres de proximitat, públics i infantils van ser els més esperats pels membres de la Fundació La Roda que hi van assistir.

Amb l’amor com a fil conductor de la cerimònia, membres del Cor del Liceu van presentar La bohème, de Puccini, i van interpretar en directe “O soave fanciulla”, amb la soprano Raquel Lucena i el tenor José Luis Moreno com a solistes, acompanyats de Véronique Werklé al piano.
Segons xifres d’ADETCA, la temporada teatral 2014/15 a Barcelona va tancar amb un total de 2,44 milions d’espectadors, els que suposa un lleuger increment de l’1,26% respecte al curs passat. El Gran Teatre del Liceu és el segon teatre del rànquing de sales barcelonines amb 206.615 espectadors totals. El repte marcat pels teatres és aconseguir els 3 milions d’espectadors als quals es va arribar abans de la crisi.