La xarxa antirumors

Arran dels atemptats del passat 17 d’agost i com a membres de la Xarxa BCN Antirumors ens sumen a la campanya #NoComparteixoRumors
Dijous 28 de setembre, la Fundació La Roda esdevindrà un espai de trobada per compartir experiències i projectes al voltant d’una tasa de Te. El tema de la conversa serà “el diàleg intereligiós”
Si veus un missatge discriminatori a les xarxes socials no el viralitzis, si cites i dones m’agrada té recorregut. #NoComparteixoRumors

#NoComparteixoRumors, resposta als rumors i estereotips sobre la diversitat cultural arran dels atemptats en Barcelona

La campanya #NoComparteixoRumors és una iniciativa de la Xarxa BCN Antirumors i l’Ajuntament de Barcelona per donar resposta davant l’augment de missatges discriminatoris envers la diversitat cultural arran dels atemptats del 17 d’agost.

#NoComparteixoRumors és una declaració d’intencions davant l’actitut de les persones que propaguen aquests tipus de missatges que tan mal fan a la nostra societat.

Aquesta feina l’ha portat a terme, principalment, el grup de comunicació de la Xarxa a partir d’espais de treball i reflexió on s’ha reforçat que el rumor esdevé un ingredient