Quan jo tenia por

Un curtmetratge realitzat pel grup de RàdioBadia per a joves de la Fundació Oreneta del Vallès vol conscienciar sobre l’impacte del bullying en el seu entorn.

Una història basada en testimoniatges reals i escenificacions teatrals que relata l’infern que viuen diàriament les víctimes de l’assetjament escolar és l’argument que han treballat el grup de joves participants del projecte “RodaRodem”. Aquest projecte, forma part d’un programa coordinat per la Fundació La Roda i compta amb la col·laboració de la Societat General d’Autors i Editors. (SGAE).

Durant les setmanes del rodatge, el grup de joves de Badía del Vallès van comptar amb l’assessorament professional de Carles Bosch (guanyador d’un Goya per “Bicicleta, cullera, poma” i nominat a un Oscar per “Balseros”) i el productor Joan Antoni Barjau.
Ells han estat els professionals que han instruït a les adolescents sobre com enfocar aquesta problemàtica i plasmar-la en un curtmetratge.
Els casos d’assetjament escolar a les aules han augmentat en els últims anys en un un 30%; mentre que l’assetjament a través de les noves tecnologies ho ha fet un 63%.

Segons dades del Ministeri d’Educació, 85 menors truquen cada dia demanant ajuda al telèfon contra l’assetjament escolar: 900 018 018. Un telèfon que funciona les 24 hores del dia, tots els dies de l’any. Igual que l’ASSETJAMENT.