2a Nit Solidària del Parc Sanitari Sant Joan de Déu

970838_478196398915240_271342804_nLa 2a Nit Solidària del Parc Sanitari Sant Joan de Déu va ser tot un èxit. Unes 300 persones, entre professionals i col·laboradors del Parc, no van voler faltar a aquesta cita solidària celebrada a l’Hotel Hesperia Tower de l’Hospitalet de Llobregat. La nostra fundació, La Roda, també va ser-hi en aquest acte lúdic, festiu i principalment solidari. L’Anna Corbella, directora, i la Lluïsa Celades, van ser les representants de l’entitat.

L’objectiu d’aquesta 2a Nit Solidària, organitzada per l’equip de Missions i Cooperació Internacional del Parc Sanitari, era recaptar fons per portar a terme un nou projecte sanitari a Sucre (Bolívia). Durant l’any 2012, el Parc Sanitari Sant Joan de Déu va portar a terme l’agermanament amb l’Hospital Cristo de las Américas per establir vincles de col·laboració entre les dues institucions que fomentessin la formació continuada dels professionals, la implantació de tècniques en realització i/o elaboració de protocols i metodologia de treball i per avançar en la implantació de les noves tecnologies.

La 2a Nit Solidària del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, va estar presidida per la Sra. Alba Martínez, Regidora de Solidaritat i Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat; el Germà Pascual Piles, Superior Provincial de l’Orde Hospitalari; i el Sr. Enric Mangas, Director General del Parc Sanitari. Tampoc es van voler perdre aquesta cita solidària Asha Miró, escriptora; i Francesc Rosaura, periodista de TV3; que, a més a més, van ser els presentadors de l’acte. Durant el sopar, els assistents van poder gaudir de l’actuació del Ballet Timkuna del centre bolivià-català de Barcelona que va oferir quatre danses representatives de les quatre zones geogràfiques de Bolívia; van poder conèixer de primera mà el projecte que es portarà a terme arrel l’agermanament amb Sucre gràcies a la explicació realitzada pels propis professionals que es desplaçaran a la zona; i van gaudir fins a la matinada amb a l’actuació de disco-mòbil Barcelona.

La novetat d’aquest any, ha estat la creació dell premi “Solidaritat amb la Cooperació Internacional” i que s’entregarà anualment. Els primers guardonats han estat Oti Arenas i a tot l’equip d’Acció Solidària per la seva llarga trajectòria en favor de la Cooperació Internacional.

img-20130613-wa0002