Pas a Pas ja fem 40 anys

40 Anys!! Per molts anys que puguem seguir rodant pels barris.
La Roda ha fet possible que la cultura popular del nostre país arribi a les places i carrers dels barris especialment més vulnerables d'arreu de Catalunya. Més de 35 municipis han rebut la visita de més de 250 companyies de la millor qualitat del món del lleure i l'espectacle de la mà de la Roda. Màgia, animació, pallassos, titelles, gegants, capgrossos... Han recorregut tot Catalunya gràcies a les programacions amb benefici social que realitzem.

La Roda neix com a coordinadora d'entitats al 77, cap als 80 es converteix en associació i el novembre del 2003 en Fundació per tal d'aconseguir altres fonts de finançament que permetin afrontar els moments difícils que tots vivim amb la crisi.

Aquesta situació ens va permetre transformar-nos socialment, ja que 80 entitats adherides tenen altres necessitats i ens van fer crear juntament nous projectes com el del Teatre Social per a joves, ReSíclem, Comunica'T i d'altres destinats a la infància i les seves necessitats més immediates.
No puc ni imaginar les xifres d'accions que La Roda ha realitzat durant tots aquests anys, però sí que us puc dir que només el 2016 hem programat 464 accions i tallers i hem desenvolupat 12 projectes amb més 135.000 usuaris. Multipliqueu per 40!!!!

Ens sentim molt orgullosos de la feina que hem fet i això ens segueix emocionant després de tants anys.

És per aquest motiu que ho volem compartir amb tothom amb una gran festa el diumenge 11 de juny al Parc de la Ciutadella de Barcelona; LA TAMBORINADA, la nostra festa major, on els protagonistes són les famílies de tot Catalunya i els 1.000 voluntaris de les entitats de La Roda.

Moltes felicitats a tots i a totes per la feina ben feta!! I ens veiem a la Tamborinada!!

Anna Corbella, Directora Fundació la Roda

Records fotogràfics