Ens veiem a la Mostra

La 28a edició de La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil es durà a terme del 30 de març al 2 d’abril de 2017.
La Fundació La Roda tornarà a ser present com cada any i coincidint amb el 40 aniversari de l’entitat hem reservat un espai a la Llotja de la Mostra per poder parlar a tothom dels nostres projectes i les idees que tenim vers el món del lleure, la cultura i la tradició catalana.

Esperem poder parlar amb companyes noves i saludar a les de tota la vida, ens agradarà poder establir converses amb gent amb projectes de futur i sumar inquietuds.
Ens trobareu tots els dies a l’estand 43 de la Mostra als horaris marcats: Dijous de 9.30 a 20.00, el divendres i el dissabte de 9.30 a 19.00, i el diumenge de 9.30 a 17.00.

Què és La Mostra d’Igualada?
La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil és la fira de referència de les arts escèniques per a tots els públics de Catalunya. Un gran aparador dels millors espectacles, que aplega al voltant de 36.000 espectadors i 700 professionals. Considerada Mercat estratègic de Catalunya, nodreix les programacions familiars del país i proveeix les d’arreu de l’Estat espanyol i l’estranger.