Presentació del documental “Roda Rodem”

El divendres 19 de novembre de 2021 es va dur a terme la presentació del documental “Roda Rodem” a l’Institut Rambla Prim de Barcelona.

El documental, basat en el projecte de teatre social Deslimita’m, i realitzat per joves amb diversitat funcional entre 19 i 23 anys, reflexiona sobre la vida quotidiana, sobretot sobre les seves vivències i situacions personals. Mostra problemes i conflictes als quals han de fer front els joves de la seva edat.

“També sóc una persona i puc ser lliure”, indica en Víctor, un dels joves que ha participat en el projecte. Comenta que s’ha sentit en harmonia, en família i que personalment ha pogut trencar esquemes.

Gràcies als tallers, els joves han pres consciència de situacions personals que volen canviar. Han après a tractar-se amb més respecte i a treballar conjuntament.

L’experiència amb el projecte “Roda Rodem” ha estat molt bona. Tots els professionals implicats en la realització dels tallers i el documental, han valorat de manera molt positiva la qualitat d’aquest. És voluntat d’aquests professionals i alumnes poder repetir el projecte per al curs següent, ja que s’ha vist una molt bona evolució del grup i com es tracten temes importants que els han ajudat en el seu creixement com a persones.