El Tibidabo s’omple per ajudar als nens i nenes del món amb “Un cop de mà”

476x250El pròxim diumenge 18 de maig col·laborem amb la festa solidaria “Un cop de mà” celebrada al Tibidabo i enguany apadrinada per Carles Puyol.

Uncopdemà” és una festa solidària organitzada per la Fundació Real Dreams i el Parc d’Atraccions Tibidabo amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona. Aquesta edició, també, compta amb un padrí excepcional: Carles Puyol.

La festa neix amb l’objectiu de sensibilitzar i donar a conèixer a les famílies de Barcelona les tasques que realitzen les ONG d’aquí, pels nens i nenes del món. Hi participem diverses ONG que treballen dia a dia per què tots els nens i nenes d’arreu del món puguin tenir les mateixes oportunitats.<--break->El parc d’atraccions Tibidabo s’omplirà de tallers elaborats per les cinc entitats del tercer sector que enguany participem en la festa: Fundación Soñar Despierto, dedicada a la defensa dels Drets Humans dels menors tutelats i persones desfavorides amb elevat risc de marginació; Fundación Theodora, que ajuda a humanitzar l’estada dels nens/es i adolescents hospitalitzats oferint-los espais d’entreteniment i somriures; Metges Sense Fronteres, organització medica i humanitària internacional que aporta ajuda a poblacions en situació precària i a víctimes de catàstrofes d’origen natural o humà i de conflictes armats; UNICEF, que és una organització capdavantera mundialment dedicada a la defensa i protecció dels infants, i Fundació La Roda, on treballem per afavorir la transformació social als territoris a través de la cultura.

Gràcies a la solidaritat del Tibidabo, l’entrada al Parc d’Atraccions tindrà importants descomptes. El preu de l’entrada pels nens és de 10€ (fins a 18 anys) i pels adults de 20€. Les entrades es poden comprar anticipadament pels canals Atrapalo i Ticketea. En comprar l’entrada al parc d’atraccions, entreguem un regal solidari, simbòlic de la Festa Uncopdemà. L’objectiu és que els més petits s’ho passin d’allò més bé i alhora donin “Uncopdemà” pels nens i nenes del món. Els fons obtinguts es destinaran a les ONG que participen en la festa Uncopdemà.

Amb “Uncopdemà” la Fundació la Roda torna a ser present en un espai lúdic promovent l’educació en els valors, fomentant el respecte, el civisme, la participació i la solidaritat amb l’objectiu de ser una eina de dinamització cultural i de lluita contra l’exclusió social. Veniu a la carpa de la Roda on farem un taller de mans solidaries que pinten molt!