Visitem La Mostra

26a-mostra-digualada-2015-cartell-clownLa 26a edició de la Mostra d’Igualada -Fira de teatre infantil i juvenil ha tancat el passat diumenge 19 d’abril amb rècord d’assistència. Segons l’organització, sense tenir en compte el públic de la desena d’espectacles programats aquest diumenge a la tarda, hi han passat 32.500 persones. Enguany han triomfat els espectacles de carrer i les actuacions en sala han aconseguit una ocupació del 83%.

Una de les grans apostes d’aquesta 26a edició de la fira, que va arrencar dijous, ha estat el públic juvenil, d’entre 12 i 16 anys. Per primera vegada, la Mostra ha programat un itinerari específic per aquesta franja d’edat.

En segon lloc, la 26a edició ha apostat per l’obertura de la fira a programadors estatals i internacionals i ha arribat als 473 acreditats totals. Destaca la presència de professionals vinguts de França (15) i de Madrid (4). “Potenciar la presència de programadors estrangers és vital perquè les companyies catalanes rodin i trobin nous mercats d’exhibició”, ha declarat la nova direcció de la Mostra.

Han estat 64 companyies les programades en aquesta edició, 47 de les quals han ofert espectacles de sala i 17 de carrer. En total s’han fet més d’un centenar de representacions en setze espais de la ciutat. Un any més, el carrer ha estat l’escenari que ha aplegat més públic.

Més informació a La Mostra d’Igualada.