El Corte Inglés programa amb La Roda espectacles infantils per a la campanya de Nadal.

linckProgramació de desembre a l’espai infantil de Nadal d’El Corte Inglés

Com cada any, el nadal arriva al Corte Inglés i de l’1 de desembre fins al 20, tots els nens i nenes podran gaudir a l’espai Infantil de Nadal d’espectacles de màgia, circ, conta contes, titelles, música en directe de la Fundació La Roda i el més tradicional cagatió pels més menuts.

Tots els centres comercials del Corte Inglés d’arreu de Catalunya es vesteixen de colors i vermells i verds per acollir al Pare Noel que instal·larà casa seva on tots els nens i nenes podran visitar-lo, deixar-li la seva carta.

Com és habitual, la programació d’espectacles familiars de La Roda, és l’escollida per a la campanya de Nadal en els centres de Cornellà, Can Dragó, Francesc Macià, Sabadell i Tarragona que l’empresa té a Catalunya com a prova de fidelitat al treball ben fet, la qualitat dels grups i a la responsabilitat social que això suposa. Totes les programacions que es contracten amb La Roda tenen un benefici social directe en el desenvolupament dels projectes que la Fundació manté a tot el territori.

És molt important destacar el compromís que empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa per a projectes socioculturals d’entitats que, com La Roda, actuen d’elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

“L’Espai Infantil de Nadal” sempre convoca sessions de matí i de tarda, a les 12.30 h i a les 18.30 h, i programa més de 100 activitats per a la canalla.

Teniu tota la programació detallada fent clic a les fotos

Totes les activitats són GRATUïTES