Butlletí - JUNY 2012
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Grup d'esplai La Fàbrica de Can Tusell

El grup d'esplai La Fàbrica de Can Tusell promociona "Mosaic de Colors" com a eina d' integració social. El vídeo resultant del treball dut a terme pels nois i noies de l'esplai ha estat penjat a YouTube com a mostra de l'experiència resultant de la creació d'aquests processos participatius.
Veure Vídeo

Nou conveni de col·laboració per La Roda

El passat 13 de juny, la Fundació La Roda i  la Fundació Cívica Oreneta del Vallès, van signar un Conveni de col·laboració amb l'objectiu de millorar la gestió i el servei que La Roda ofereix a les seves entitats des del context de l'associacionisme i del tercer sector.

3a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya

Aquesta setmana hem participat a la 3a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya. La Responsabilitat Social és una qüestió cada cop més present en l'àmbit de les associacions on ja es considera com un factor clau per treballar per a la promoció de la solidaritat i la gestió responsable dels mitjans. Més enllà d'imatge i reputació, adoptar una política de responsabilitat social, aporta a les entitats que les apliquen rendibilitat sostenible a mig i llarg termini.

El Drac

El Casal Infantil El Drac us convida a gaudir d'un espectacle d'animació i escuma amb el grup Yakumba. Dins la programació d'activitats i espectacles familiars de la Roda, podreu gaudir d'una festa  molt refrescant ara que la calor pica de valent.
29 de juny de 12.00 a 13.00
Via Trajana

Casablanca

El Casal de Joves Casablanca  i La Roda fan festa sabonera amb el grup Xip-Xap. Una bona estona de balls, danses i caçons i per acabar, una bona remullada amb escuma de colors.
30 de juny de 12.30 a 13.30
Sant Boi

La Tribu

L'Esplai La Tribu i l'Associació de Veïns Molins conviden tothom a la festa dels +Tumàcat de la Cia +Tumàcat. Imaginació, globus gegants, dances d'animació i moltes sorpreses fan un espectacle ideal per a petits i grans.
30 de juny de 18.00 a 19.00
Mataró
Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:

Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003