Butlletí CARRER - DESEMBRE 2012
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-desembre 2012

Premis Voluntariat 2012

Enguany han reconegut el Casal dels Infants en la modalitat d'àmbit nacional per a l'acció social als barris.

Dia Internacional del Voluntariat.

La Roda va participar a la Gimcana de la Federació Catalana de Voluntariat Social del 4 de desembre per posar en valor  la dedicació i la tasca de les més de 47.000 persones que fan de voluntaris en alguna de les prop de 300 entitats federades.

Arrenca la campanya de Nadal al Corte Inglés amb els espectacles de La Roda.

El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa un impuls a projectes socioculturals d'entitats que, com La Roda, actuen d'elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

Joguines en català

La Roda va participar amb un taller de titelles a la 9a FESTA PER AL JOC i LA JOGUINA EN CATALÀ 2012.

Ja tenim RODAmons!!!

Us presentem el nou blog “Rodamons” de la Roda, un espai on, dins el món de la cultura tradicional catalana i el tercer sector, tots puguem compartir, les nostres activitats, reflexions, coneixements, experiències, anècdotes i vivències.

Recordeu visitar l'agenda amb la programació d'activitats i espectacles familiars.

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:

Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003