Butlletí - FEBRER 2013

No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Arriba la TAMBORINADA

"L'aigua, font de vida” serà el tema principal de la 36a edició de la Tamborinada, coincidint amb l'Any Internacional de la Cooperació en l'Esfera de l'Aigua. No et perdis totes les noticies sobre la gran festa de les entitats fent clic a Tamborinada.

Premi Lluís Carulla per La Roda

La Fundació Lluís Carulla ha atorgat el IX Premi d’Educació en el Lleure a la Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure per la seva dilatada trajectòria al llarg de més de trenta-cinc anys d’història.
Fets i fotos
Vídeo Aniversari 35 anys
La nostra trajectòria

20 Anys fent servir el llenguatge universal del riure.

Pallassos sense Fronteres ha fet riure a més de 3,5 milions de nens en situació de vulnerabilitat d'un centenar de països castigats per la fam, els conflictes bèl·lics i les desigualtats socials.

Santa Eugènia de Ter

El Centre Infantil i Juvenil Parroquial Santa Eugènia de Ter us convida a gaudir dels jocs gegants de la Cia Divermax. Dins la programació d'activitats i espectacles familiars de la Roda.
22 de març a les 17.30
Plaça de Pere Calders i Rossinyol de Girona.

Mag Struc

El Centre Infantil i Juvenil Parroquial Santa Eugènia i La Roda fan festa màgica amb el Mag Struc i el seu espectacle Guri-Guri. Una bona estona de riures, màgia i colors.
19 de març a les 17.30
Plaça de Pere Calders i Rossinyol de Girona
Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:

Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003