Butlletí CARRER - ABRIL 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-abril 2013

Èxit d'assitència al Deslimita'M

La violència masclista, les relacions amb els companys de l'escola, les xarxes socials, el sexe i les drogues son algunes de les temàtiques de les obres creades pels joves en el projecte «Actuem!».

Anem a la 7a Mostra Internacional de Titelles de Mollet

Companyies arribades de diferents autonomies i d’Europa, omplen durant tot un cap de setmana, el casc antic de la ciutat. Places, carrers i diferents sales de interior s’omplen d’espectacles per als infants i adults.

Sant Jordi solidari

La iniciativa ha estat tot un èxit amb la recollida de més de sis mil llibres i que ara es començaran a repartir, en el cas de La Roda, entre totes les entitats membres.
Activitats i espectacles familiars GRATUÏTS programats per La Roda.

La volta al mónt amb l'esplai Drac Màgic

Una festa en la que, sense moure-us del lloc, podreu donar la volta al món. Un recorregut pels cinc continents amb cançons i danses.

Contes al terrat

És un espectacle que fa volar la imaginació, explicant a partir del contes, algunes d’aquelles coses que és tant difícil de fer entendre a la mainada.
Centre Educatiu Esclat a Hospitalet del llobregat.

De Tots Colors

Cançons, històries i danses que faran passar una bona estona a petits i grans.
La Societat Coral de Sentmenat us conviden el 5 de maig
Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003