Butlletí CARRER - SETEMBRE 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-setembre 2013

Born Centre Cultural

Assistim a la inauguració del nou centre cultural per a la memòria i l'oci.

A la 18a Mostra d'Associacions amb la FCVS

Durant el matí del dimarts i juntament amb la resta de les entitats de la FCVS, vam realitzar un taller de xapes on els nens i nenes, després de pintar-les se les quedaven com a record. Va ser un espai on es compartien les activitats infantils i la informació sobre la situació actual que pateixen col·lectius com la Gent Gran, Discapacitats o els Infants.

Diada Nacional de Catalunya.

Enguany la Fundació la Roda ha participat en els actes institucionals de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya que van tornar a tenir com a escenari al Parc de la Ciutadella.

Programem al Brusineja't

El passat 19 de setembre, vam programar amb els “Trencamandres” al centre cívic Casa Sagnier.

RODAmons

Ja coneixes el blog de les entitats de La Roda?
Informacions, activitats, espectacles ... Tot el que envolta el món del lleure.
Incloent el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social et solidaritzes amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.
Som molts els que fem Roda.
Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003