Butlletí CARRER - NOVEMBRE 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-novembre 2013

Donem suport a la cooperativa de serveis solidaris Coop57

Una cooperativa de serveis que destina els seus recursos a donar préstecs a projectes d'economia social que tinguin l'objectiu d'impulsar l'ocupació, fomentin el cooperativisme, l'associacionisme i promoguin la sostenibilitat sobre la base de principis ètics i solidaris.

"Commemorar, reimaginar, cohesionar i projectar"

A la presentació dels actes del Tricentenari de 1714 al Born Centre Cultural es va presentar la celebració com una victòria.

Llegir més

Visitem la Fira com a programadors.

Un cap de setmana amb més de 1000 professionals acreditats, procedents de 34 països.

Aniversari Voluntariat per la Llengua

10 anys que ha aconseguit formar més de 80.000 parelles lingüístiques arreu de Catalunya.

RODAmons

Ja coneixes el blog de les entitats de La Roda?
Informacions, activitats, espectacles ... Tot el que envolta el món del lleure.
Inclou  “Jo faig Roda” a la teva pàgina web, blog o qualsevol xarxa social. Som molts els que fem Roda.
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003