Copy
Butlletí CARRER - ABRIL 2014

Butlletí electrònic-abril 2014

Més de 120 joves conclouen la VIII Trobada de Teatre Social "Deslimita'm"

La directora de La Roda, Anna Corbella, es va mostrar contenta pel resultat i va manifestar la satisfacció que representa poder veure com creix el projecte gràcies a l'interès que demostren tant el públic, com les persones i entitats implicades.

Llegir més

La Fundació La Roda participa a la Festa Solidària "uncopdemà"

Cada any, la Festa solidària “Uncopdemà pels nens i nenes del món” sensibilitza i dona a conèixer a les famílies de Barcelona que existeix una altra realitat social que afecta a milions d’infants arreu del món.

Les entitats que participem, treballem en l’àmbit de la infància, tant per als nens i nenes d’aquí com d’arreu del món. Amb aquesta iniciativa, els organitzadors ens ajuden a difondre la tasca que duem a terme pels infants, realitzant tallers específics en un dia on el parc és obert a la solidaritat.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS programats pel mes de maig

Adéu a Albert Manent, un dels importants a la cultura catalana

Lluitador antifranquista, que va ocupar càrrecs de responsabilitat a la Generalitat, en el Departament de Cultura del primer govern de Jordi Pujol, que va dirigir Max Cahner.

Premi Memòrial Francesc Candel 2013

Els guardonats enguany han estat l’Ens de Comunicació Associativa, la Federació d’Ateneus de Catalunya i la il·lustradora Pilarín Bayès.
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp