Copy
Butlletí CARRER - SETEMBRE 2014

Butlletí electrònic-setembre 2014

El Teatre Nacional de Catalunya se suma al "Deslimita'm" de La Roda

Com ja va explicar el director artístic Xavier Albertí a la roda de premsa del passat 5 de setembre, el TNC col·laborarà amb la formació escènica dels joves participants, oferint-los la possibilitat d’assistir a alguns assajos d’espectacles de la temporada i mantenir un intercanvi d’impressions amb el seu equip artístic, així com acompanyant d’una mirada professional externa els processos de creació realitzats pels joves al llarg del desenvolupament del projecte.

Llegir més

Visitem Timisoara

Les enormes titelles dissenyades per l'artista Inés Valls i creades expresament per la TAMBORINADA d'aquest any, van participar a l'Aplec Internacional de Timisoara.

Arrenca la temporada teatral amb la gala Catalunya "Aixeca el Teló"

Pel que fa al teatre infantil i familiar es va presentar la programació del Teatre Guasch, l'espai escènic de la Puntual i la del SAT entre d'altres, en les quals trobem companyies com ara "La Tresca i la Verdesca" que posaran la música de "l'endrapasomnis” o l'Enric Magoo al Jove Teatre Regina amb “l'inventor d'il·lusions”.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes d'octubre

19a Mostra d'Associacions de Barcelona

Com ja és habitual durant la festa major de Barcelona, La Roda va participar compartint l'estand de la FCVS amb Invia i Save the Children amb la consigna “Mou-te i juga pel voluntariat”

Incloent el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social et solidaritzes amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.

Som molts els que fem Roda.

TOTS FEM RODA!!!
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp