Copy
Butlletí CARRER - NOVEMBRE 2014

Butlletí electrònic-novembre 2014

La Taula rodona "de Candel a nosaltres, els catalans"

La presidenta de la fundació La Roda Lluïsa Celades va participar recordant la feian social feta a Catalunya sobre la integració social.

Llegir més

Formem part del Consell d'Associacionisme i Voluntariat de Catalunya

La Fundació La Roda va ser escollida per ocupar la vocalia en l'àmbit cultural i a partir d'ara, participarem activament en l'elaboració i proposta d'informes, estudis i dictàmens respecte a les polítiques, les actuacions, els programes i els projectes del Govern de la Generalitat de Catalunya en matèria d’associacionisme i voluntariat.

59 Jornada Corresponsables

La jornada, a la qual va assistir la directora de la Roda, Anna Corbella,  va analitzar la importància de la Comunicació Interna en el desenvolupament de la Responsabilitat Social Empresarial (RSE).

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de desembre

Homenatge a Albert Manent

Filòleg, escriptor i activista cultural que va estar vinculat amb La Roda als inicis de l'entitat quan cap allà el 1977 encara era l'associació La Roda.

Solidaritzat amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.

TOTS FEM RODA!!!
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp