Copy
Butlletí CARRER - ABRIL 2015
Tortell de palla, tortell de blat, pel mes de maig el tinguis guardat.

Butlletí electrònic-maig 2015

Diumenge 7 de juny, torna la Tamborinada al Parc de la Ciutadella

El Parc de la Ciutadella acull el dia 7 de juny la 38a edició de la Tamborinada que enguany commemora l'Any Internacional de la Llum i les tecnologies basades en la llum.

Llegir més

Spot de la 38a edició de la Tamborinada

Jocs commemoratius

Hora de Joglar a la Tamborinada 2015

Els tindrem a l'espectacle de cloenda i  la banda ens oferirà un espectacle de temes propis, ineludiblement ballables i amb el denominador comú de la fusió i el mestissatge.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de juny

Consulta AQUÍ el programa amb totes les activitats

Més de 60 espectacles d'animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 40 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.

Aula de les Arts al Carrer

Els alumnes de l'Aula de les Arts al Carrer seran els encarregats de l'espectacle inaugural i el de cloenda de la 38a edició de la Tamborinada.

Recordem amb imatges la
Tamborinada 2014

TOTS FEM RODA!!!
CLIC CLIC
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp