Copy
Butlletí CARRER - JULIOL 2015
Al mes de juliol, els temporals a la posta de sol

Butlletí electrònic-juliol 2015

Rebem el certificat d'adhesió al Programa d'Acords Voluntaris

Amb aquesta acreditació, La Roda forma part del grup d'entitats adherides al programa d’acords voluntaris per a la reducció de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle a Catalunya.

Llegir més

IITrobada d'entitats de foment del català

La Lluïsa Celades, directora de la Fundació La Roda, va participar en l'acte parlant de la trajectòria de l'entitat als barris de tot Catalunya portant cultura i català durant més de 38 anys.

«El món del joc a l’univers de Joan Amades» a la Universitat de Vic

La mostra que, es va estrenar a la Tamborinada 2015, serà acollida durant l'estiu a l’Espai Josep Vernis de la Universitat de Vic (UVic-UCC)

Estiu a les entitats de La Roda

Com cada any, els nens i nenes de les entitats de La Roda han gaudit d'unes  propostes lúdiques impressionants. Us deixem un petit recull de fotos amb les activitats que han organitzat.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes d'agost

Premi Voluntariat i Civisme 2015 a dues entitats de La Roda

Fundació Comtal i l'Associació la Rotllana van ser les entitats guardonades pels projectes “Em sento bé, com a casa” i "Volintergeneration. Trencant barreres entre generacions i cultures".

Assistim a la sessió “Català i empresa"

Ester Franquesa, directora general de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya va constatar la voluntat dels comerços, de les empreses, de les entitats socials, etc., per promoure l’ús de la llengua.

Nova Junta a la Taula del Tercer Sector

L'Oriol Illa va ser escollit com a nou president en substitució d’Àngels Guiteras que ha estat al capdavant de la institució durant 2 mandats de 3 anys cadascun.

Inclou el logo de “Jo faig Roda”

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp