Copy
Butlletí CARRER - OCTOBRE 2015
De fi de novembre enllà, pren la manta i no la deixis estar.

Butlletí electrònic-octobre 2015

Relacions entre empreses i organitzacions no lucratives

Va ser una jornada que va comptar amb ponents com Oriol Illa, president de la Taula d'Entitats del Tercer Sector; Teresa Palahí, secretària general de Fundació ONCE o Jordi Folgado Ferrer, director de la Fundació Vicente Ferrer entre d'altres.                                                                                                                   Llegir més

Est Oest, premi a la Millor banda en Català

El grup guanyador del premi a la Millor banda en Català + accèssit Fundació La Roda va ser la banda vigatana Est Oest. Aquest grup és una proposta de Pop Rock en català que combina melodies fresques de caràcter Pop amb la potència pròpia del Rock.

Tercer Congrés del Lleure Educatiu

“El lleure educatiu té una gran importància per a la cohesió social i fomenta la participació activa, l'esperit crític i el voluntariat”, va remarcar la vicepresidenta del govern i consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de novembre

Jugem! a la Festa dels Súpers

Representant un petit escenari de circ amb un trapezi, jocs malabars, equilibris i un petit circuit de monocicle, els nens i nenes que van passar pel taller es van sentir veritables estrelles de circ.

Fes servir el logo de “Jo faig Roda”

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp