Copy
Butlletí CARRER - DESEMBRE 2015
Qui menja raïm per Cap d'Any, té diners tot l'any!!!

Butlletí electrònic-desembre 2015

La Fundació La Roda al Festival de la Infància

Un any més, la Fundació La Roda té una cita amb el Festival de la Infància durant les festes de Nadal coordinant l'espai “Som Infants, Tenim Drets” organitzat per la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència                                                                                                                                                                                                                Llegir més

Dia del Voluntariat a l'hospital de Badalona

El passat 22 de desembre, la Fundació La Roda, va ser una de les entitats protagonista a l'acte organitzat a l'hospital Germans Trias de Badalona per reconèixer la feina dels voluntaris.

El millor guarniment de Nadal és un somriure.

Feliç 2016.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes dgener

Institucions i entitats reten homenatge a les persones voluntàries en el seu Dia Internacional

La Fundació La Roda va ser present a la celebració que va tenir lloc a la sala Endesa de Barcelona i que va comptar amb la presència entre d'altres de la vicepresidenta i consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté.

TOTS FEM RODA!!!
Solidaritzat amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp