Copy
Butlletí CARRER - GENER 2015

Febrer, febreret, set capes i un barret

Butlletí electrònic-gener 2015

Hem donat 10.000 joguines!!!

La campanya “Missió: Dona una joguina” ha ajudat a 8.325 nens i nenes amb el suport de 73 entitats sense afany de lucre on La Roda també ha participat.

Llegir més

Tiretades a l'Aula Hospitalària del Germans Trias i Pujol

Vam passar un matí entre "tiretes" en companya de la Roser Jové, mestra de l'aula Hospitalària que ens va explicar les activitats que es duu a terme a la setena planta de "Can Ruti".

Nou èxit de programació per  a la campanya nadalenca en El Corte Inglés

Gairebé 500 activitats gratuïtes adreçades a nens i adults que, en dates de l'any passat, van acollir al voltant de 40.000 infants participant durant tota la campanya d'activitats.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de FEBRER

Manual per a la transparència de les entitats sense ànim de lucre

Aquesta publicació ofereix pautes perquè les entitats sense ànim de lucre puguin aplicar criteris de transparència i de qualitat de la informació. Al Manual s’explica què és la transparència, per què és important per les entitats i quins criteris de qualitat s’han d’aplicar per a fer una comunicació veritablement transparent.

Llegir més

TOTS FEM RODA!!!
Solidaritzat amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp