Copy
No pot veure correctament aquest correu electrònic?

View this email in your browser

Jornada de Portes Obertes

El pròxim dia 21 d’octubre volem fer un cafè amb tu. En el marc dels actes de celebració de la 7a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya la nostra organització, juntament amb altres organitzacions responsables, participarà en l’activitat “Jornada de Portes Obertes”.

Aquesta és una iniciativa amb la qual volem fomentar la transparència i donar a conèixer les accions responsables que estem portant a terme.  És una activitat oberta a la ciutadania, a altres empreses, professionals, clients, socis, mitjans de comunicació, etc.

Us animem a venir al nostre centre de treball al carrer de la Sèquia 9 de Barcelona. Serà una bona ocasió perquè ens puguem trobar i pugueu conèixer de ben a prop la nostra entitat, els serveis, la història i els projectes de futur.

Curseu la inscripció aquí. Veureu la descripció de l’activitat que oferim, només cal que us hi apunteu.

Per qualsevol dubte podeu consultar al mail admin@fundaciolaroda o al telèfon 934 14 72 01 (Demaneu per l'Anna Corbella)

Us hi esperem!

Copyright © 2016 Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure, All rights reserved.

Email Marketing Powered by MailChimp

This email was sent to <<Mail>>
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure · C. Sèquia, 9-11 · Barcelona, Barcelona 08003 · Spain