Copy

TAMBORINADA 2014
37a Edició Fundació La Roda

El Parc de la Ciutadella acull la 37a edició de la Tamborinada dedicada a la commemoració del Tricentenari. Aquesta edició serà una memòria lúdica del 1714 on les més de 80 entitats que formen part de La Roda viatjaran en el temps per retornar els jocs i tradicions de l'època tal i com es feia a la Catalunya de fa 300 anys.
Aquest any ens acompanyarà en l’espectacle inaugural, la padrina de la Roda , La Montse Guallar amb les companyies Mes Tumacat, Rhamon Roma, Duo Acròbatik Pak i Ziga Zaga i els Miquelets de Catalunya faran unes salves d’honor per donar començament a la Tamborinada.
Una jornada molt especial que proposa més de 60 espectacles d'animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 40 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres, a l'entorn, l'educació i la creativitat.

Us hi esperem!!!

Juny 2014

MIRA'NS A

MIRA'NS A

PASSA LA VEU
ALS AMICS

Copyright © 2014 Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure. Tots els drets reservats.

Donar-se de baixa  Preferències de subscripció

Email Marketing Powered by MailChimp