Biopolis solidari

El passat 26 de maig, l’empresa de serveis educatius Magic Mirror, va organitzar una jornada de Biopolis familiar en benefici dels projectes socials i culturals que La Roda desenvolupa als barris de Catalunya.

Després del berenar organitzat, les famílies es van organitzar per equips per jugar a l’emblemàtic joc de taula.
Aquest joc adreçat a empresaris i famílies pretén ser un simulador vital basat en les relacions interpersonals, les habilitats socials i el lideratge. Un joc que, en lloc de qüestionar els nostres coneixements culturals, ens repta a assolir nivells vinculats a la mateixa vida, com la salut, la parella, els diners o l’oci. Un joc amb un tauler, uns daus, unes targetes i una mecànica similar a la d’altres jocs de taula, però amb una finalitat, doncs, diferent.

Segons el seu creador, Moisés Martínez, biopolis és el joc del segle XXI que ajuda a créixer en els àmbits personal, familiar, educatiu i professional.
Està basat en jocs clàssics com el Monopoly, el Trivial, el parxís, el Pictionary o el pòquer, i en el treball dels millors experts en coaching, intel·ligència emocional i lideratge.
Gràcies al personal de Magic Mirror, l’experiència va ser molt engrescadora i gran i petits van gaudir molt.

Gràcies a experiències com aquestes, que fan suport a entitats com la Fundació La Roda, és més fàcil fer arribar la cultura i el lleure als barris.