Renovem la nostra Etiqueta Responsable

La Fundació La Roda ha renovat l'Etiqueta Responsable, promoguda per Ingenieria Social i l’Associació +Responsable. Durant 4 anys seguits mantenim els nostres 10+1 compromís en els àmbits econòmic, social i ambiental i els nostres objectius de futur per continuar avançant vers la Responsabilitat Social.

La Fundació La Roda va rebre el 2013 aquesta distinció per la gestió de la RSO, la responsabilitat social com a organització en els àmbits econòmic, social i mediambiental, i per aplicar valors coherents amb la missió que com a fundació manté.

La 8a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya, organitzada per Ingeniería Social i l’Asociación +Responsables, es va inaugurar el passat 14 de novembre en el Campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra.

Durant aquest acte es va entregar el distintiu Etiqueta Responsable, que posa en valors els compromisos en responsabilitat social de diferents empreses i organitzacions.

Podeu consultar la informació RSC de la Fundació La Roda aquí.