Teatre fòrum sobre la prevenció del consum d’alcohol i altres drogues en l’adolescència

Dimarts 23 de gener

17.00 horas

Sala Mompou. SGAE Catalunya

Passeig de ColSGom, 6. Barcelona

Amb el propòsit de crear vincles socials entre els grups de joves participants, de la XI edició de Teatre Social, Deslimita’m, la fundació La Roda organitza el proper 23 de gener una sessió de teatre fòrum al voltant de la temàtica del consum d'alcohol i altres drogues en l'adolescència.

Durant un matí, el grup de nois i noies, participaran d'un animat col·loqui sobre l'ús i abús d'aquestes substàncies i l'accés que es té a elles. Es representarà una breu peça de teatre en la qual un jove pren contacte amb aquestes substàncies durant el seu temps d'oci i els problemes de relació que apareixen amb el seu entorn més proper. Serà en aquest moment en el qual el públic podrà substituir als actors i actrius amb l'objectiu de sentir-se protagonistes de situacions plantejades i amb les que es poden trobar noves formes d'actuació.

Fruit de la naturalesa acollidora de l'acte i aprofitant les sinergies que es creen amb aquesta mobilització, els joves afrontaran l'estrena el 12 de maig de les seves obres creades pel Deslimita’m, amb una actitud molt més positiva respecte a la resta de grups i sobretot respecte al públic que els anirà a veure. D'aquesta forma, els nervis propis d'una estrena teatral, i més encara per tots ells com a novells, es dilueixen una mica amb la participació d'aquesta activitat comuna.