Exposició fotogràfica “40 anys Fent Roda”

El Corte Inglés de Portal de l’Angel, acull del 27 de setembre al 27 d'octubre l'exposició fotogràfica “40 anys Fent Roda”, un repàs a la trajectòria social i cultural que mostra les diferents èpoques per les quals ha passat la Fundació La Roda.

A més de la mostra fotogràfica, que es podrà veure en la sala Àmbit Cultural Portal de l’Àngel de 9.30 a 21.30 h., s'instal·larà una taula informativa en El Corte Inglés de Diagonal on s’explicaran les accions culturals i socials que l'entitat duu a terme als barris més emblemàtics de Catalunya.

La xarxa antirumors

Arran dels atemptats del passat 17 d'agost i com a membres de la Xarxa BCN Antirumors ens sumen a la campanya #NoComparteixoRumors

Dijous 28 de setembre, la Fundació La Roda esdevindrà un espai de trobada per compartir experiències i projectes al voltant d'una tasa de Te. El tema de la conversa serà "el diàleg intereligiós"
Si veus un missatge discriminatori a les xarxes socials no el viralitzis, si cites i dones m'agrada té recorregut. #NoComparteixoRumors
White Summer programa amb La Roda

El festival White Summer, celebrat en el Mas Gelabert de Pals (Girona), ha tancat les portes de la seva sisena edició amb 140.000 visitants en els seus 23 dies de durada. Al llarg de tres setmanes i quatre caps de setmana, el festival ha acollit a 530 expositors, 30 concerts, 40 conferències, una cinquantena de restauradors i nombrosos tallers per a tots els públics.

En aquesta sisena edició, nosaltres també hem pogut formar part d'aquest gran esdeveniment de la Costa Brava coordinant l'espai ludoteca i la guarderia. Durant els dies que ha durat el festival, el nostre equip de monitors especialitzats han repartit cultura i lleure en els 80 m² destinats a aquesta activitat. Els petits del festival van poder gaudir de la comoditat que oferia un “tipi” d'indis americans gegant replet de construccions, jocs sensorials i de percepció, blocs creatius per pintar i nombroses joguines fetes amb materials reciclats. Valors com la solidaritat, la cooperació i la iniciativa personal han estat transmesos en cadascuna de les activitats que, com sempre, la Fundació La Roda, treballa com a objectiu clau de desenvolupament de l'entitat.

Una petita mirada al món i hàbits saludables

Del 5 al 27 d'agost, ens trobareu al Festival White Summer treballant els valors de la solidaritat, la cooperació, la iniciativa personal i molts més a l'espai "Guarderia" de la masia Mas Gelabert de Pals.
Una petita mirada al món
Cada poble ha expressat la seva forma d'interpretar el món a través dels contes, els jocs, les cançons i la llengua en què ho expressen.

Fem estiu al White Summer

Dissabte 5 d'agost torna el Festival White Summer amb la seva sisena edició.

Durant vint-i-tres dies harmonitzaran els seus 80.000 metres activitats culturals combinant oci, gastronomia, art, música, tallers i un "market" creatiu en un escenari natural idíl·lic a la masia Mas Gelabert de Pals.
En aquesta edició, la fundació La Roda, estarà present coordinant l'espai "Ludoteca Infantil" i l'espai "Guarderia" on els nens i nenes gaudiran d'experiències basades en la cultura del lleure.

Molta calor i moltes famílies a la 40 edició de la Tamborinada.

Més de 30.000 persones van passar diumenge 11 de juny per la gran festa d'aniversari de la Tamborinada i la Fundació La Roda.

La jornada prometia calorosa i festiva quan, al voltant de les 8 del matí, els més de 1000 voluntaris començaven a preparar les carpes dels tallers i jocs per tot el passeig dels Til·lers. Des de les onze del matí i fins passades les set de la tarda, vam omplir les més de 17 ha del Parc amb tallers i activitats pensades per a tota la família, representacions teatrals, espectacles d'animació infantil, titelles, concerts, tallers, jocs i danses, gegants, contes i acrobàcies de circ.
L'històric clown manresà Marcel Gros, va ser el padrí d'honor d'aquesta edició tan especial. Una edició que va comptar amb la presència d'històrics de l'animació, la música i la cultura del lleure com Noè Rivas, Pep López i Àngel Daban que van coincidir dalt de l'escenari en una històrica representació.
El gran mestre de cerimònies, Pep Callau, va començar l'acte inaugural dalt d'un gran globus aerostàtic que va aterrar al ben mig de l'escenari acompanyat de l'himne de la Tamborinada. Començava l'acte inaugural "40 ANYS FENT RODA".

Tota la informació en un clic!

La Fundació La Roda celebra el seu 40è aniversari amb una gran TAMBORINADA d'aniversari.

Quaranta anys no es compleixen cada dia i és per això que a La Roda volem compartir aquest gran moment de la nostra trajectòria amb una gran Tamborinada que reunirà a grups històrics del món de l'animació i el lleure familiar.

Amb aquesta Tamborinada, que també celebra 40 edicions, rendirem homenatge als grups i entitats que han passat per La Roda contribuint a divulgar tant la cultura com el lleure de qualitat per tots els barris de Catalunya.
En definitiva, volem recordar a totes les persones que han esdevingut clau per fer possible l'entitat.
Han estat molts els projectes i els programes socials que hem engegat i mantingut durant aquests anys. Han estat moltes les persones i institucions que s'han implicat en la tasca de portar la cultura i el lleure arreu de Catalunya.

Biopolis solidari

El passat 26 de maig, l'empresa de serveis educatius Magic Mirror, va organitzar una jornada de Biopolis familiar en benefici dels projectes socials i culturals que La Roda desenvolupa als barris de Catalunya.

Després del berenar organitzat, les famílies es van organitzar per equips per jugar a l'emblemàtic joc de taula.
Aquest joc adreçat a empresaris i famílies pretén ser un simulador vital basat en les relacions interpersonals, les habilitats socials i el lideratge. Un joc que, en lloc de qüestionar els nostres coneixements culturals, ens repta a assolir nivells vinculats a la mateixa vida, com la salut, la parella, els diners o l'oci. Un joc amb un tauler, uns daus, unes targetes i una mecànica similar a la d'altres jocs de taula, però amb una finalitat, doncs, diferent.

Talent i emoció a flor de pell al X aniversari del Deslimita'M

El teatre Barts va acollir el passat diumenge 14 de maig, la X Trobada de Teatre Social per a Joves, Deslimita'M, una iniciativa de la Fundació La Roda i l'Associació Impacta'T.

L'acte, que va estar presentat per Jordi Callau, va comptar amb la presència de la jove actriu Laia Manzanares com a padrina d'aquesta edició d'aniversari. En aquest sentit, va ser tot un encert poder comptar amb la presència de la jove Oksana de la sèrie "Merlí" com a exemple de joventut amb una carrera professional inspirada en la feina i la formació diària.

Pàgines

Subscriure a Noticies