Fundació La Roda i Tanaka Teatre junts a la Mostra d'Igualada

Fundació la Roda, present en la 29a Edició de la Mostra d'Igualada

L'obra “La petita Capmany”, una coproducció de Fundació La Roda i Tanaka Teatre, es va presentar el 12 d'abril a la Mostra d'Igualada, la fira de referència de teatre infantil i juvenil. Aquesta obra s'ha emmarcat en el 9è Mercat de Projectes d'espectacles, la presentació pública de 6 projectes familiars amb l'objectiu de fer possible la seva producció.

XI Trobada de Teatre Social per a Joves Deslimita'm.

La Fundació La Roda i ImpactaT Intervencions Teatrals presenten la XI Trobada de Teatre Social per a Joves Deslimita'm. La cita, que compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE tindrà lloc el dissabte 12 de maig al teatre BARTS de Barcelona.

Aquesta trobada reunirà al voltant de 120 joves participants, d'entre 12 i 20 anys, d'arreu de Catalunya que pujaran a l'escenari durant tot el matí per presentar onze peces teatrals creades per ells.

La Fundació La Roda a la IV Edició del Pleamar Vintage Market

La Fundació La Roda serà la responsable de gestionar la Kids Zone (zona per a nens) de Pleamar 2018. El 31 de març al migdia, els jocs de fusta gegants de la Roda tindran un espai dins d'aquest mercat.
L'objectiu d'aquest espai és fomentar el desenvolupament de la imaginació i la creativitat dels nens, allunyant-los per unes hores de les pantalles dins d'un marc afavoridor. Aquest mercat vintage i de segona mà va néixer en 2015 i es caracteritza per unir l'oci i la cultura a la platja d'Altafulla (Tarragona). A més de la zona infantil, el Pleamar comptarà amb zona de restauració i diverses activitats programades, com a música en directe o un Vinil Corner. Tot està preparat per passar una gran jornada amb tota la família.

La Fundació La Roda és una de les entitats seleccionades en la segona edició del projecte B-Value.

La Fundació Ship2B i la Fundació Banco Sabadell hi han posat en marxa la segona edició del programa d’innovació social B-Value, una iniciativa dirigida a entitats sense ànim de lucre de tota Espanya i que treballen amb qualsevol col·lectiu.

Teatre fòrum sobre la prevenció del consum d’alcohol i altres drogues en l’adolescència

Dimarts 23 de gener

17.00 horas

Sala Mompou. SGAE Catalunya

Passeig de ColSGom, 6. Barcelona

Amb el propòsit de crear vincles socials entre els grups de joves participants, de la XI edició de Teatre Social, Deslimita’m, la fundació La Roda organitza el proper 23 de gener una sessió de teatre fòrum al voltant de la temàtica del consum d'alcohol i altres drogues en l'adolescència.

“Quan jo tènia por”

Èxit en la presentació del documental “Quan jo tènia por”

El documental “Quan jo tènia por”, rodat per un grup de joves de Badia del Vallès, es va presentar el passat 13 de gener a la seu de la Fundació SGAE.

A l'acte van acudir les protagonistes i les seves famílies així com els representants de les entitats implicades en el projecte “Roda Rodem” del que forma part l'obra.

“Els Més Tumàcat” col·laboren amb la fundació La Roda en la visita dels Reis Mags a Can Ruti

La companyia “Més Tumàcat” estarà present al costat de la Fundació La Roda en la visita de les seves majestats els Reis Mags d'Orient que realitzaran el 5 de gener a tots els nens i nenes de l'hospital Germans Trias i Pujol de Badalona.

En aquesta ocasió tan especial, “Els Més Tumàcat” han volgut acompanyar a la Roda en aquesta gran festa que els professionals de l'hospital organitzen cada any i fer gaudir així als més petits de la casa d'un gran espectacle d'animació en els minuts previs a la tan esperada visita.

Recollida solidària de joguines

Un any més, la Fundació Real Dreams i l'Associació Cívica La Nau sumen esforços i organitzen la recollida de joguines a empreses, tendes, escoles i centres comercials, amb l'objectiu que tots els nens i nenes puguin gaudir de la mágia del Nadal.

Ambdues entitats volen sensibilitzar a la societat catalana sobre la importància de donar producte, a més de diners o aliments.

Taller de ceràmica per la Ciutat dels somnis.

La Ciutat dels Somnis, a substituït el tradicional Festival de la Infància, del 27 al 30 de desembre. Han estat quatre dies en què els més petits han jugat a ser grans experimentant amb un total de 80 oficis i professions.

Programacions nadalenques a El Corte Inglés

Aquest cap de setmana comença la programació de Nadal als centres que El Corte Inglés té a Catalunya.
Del 2 de desembre fins al 30 de gener, tots els nens i nenes podran gaudir d'espectacles de màgia, circ, conta contes, titelles o música en directe programats per la Fundació La Roda als espais del centre comercial.

Pàgines

Subscriure a Noticies