Molta calor i moltes famílies a la 40 edició de la Tamborinada.

Més de 30.000 persones van passar diumenge 11 de juny per la gran festa d'aniversari de la Tamborinada i la Fundació La Roda.

La jornada prometia calorosa i festiva quan, al voltant de les 8 del matí, els més de 1000 voluntaris començaven a preparar les carpes dels tallers i jocs per tot el passeig dels Til·lers. Des de les onze del matí i fins passades les set de la tarda, vam omplir les més de 17 ha del Parc amb tallers i activitats pensades per a tota la família, representacions teatrals, espectacles d'animació infantil, titelles, concerts, tallers, jocs i danses, gegants, contes i acrobàcies de circ.
L'històric clown manresà Marcel Gros, va ser el padrí d'honor d'aquesta edició tan especial. Una edició que va comptar amb la presència d'històrics de l'animació, la música i la cultura del lleure com Noè Rivas, Pep López i Àngel Daban que van coincidir dalt de l'escenari en una històrica representació.
El gran mestre de cerimònies, Pep Callau, va començar l'acte inaugural dalt d'un gran globus aerostàtic que va aterrar al ben mig de l'escenari acompanyat de l'himne de la Tamborinada. Començava l'acte inaugural "40 ANYS FENT RODA".

Tota la informació en un clic!

La Fundació La Roda celebra el seu 40è aniversari amb una gran TAMBORINADA d'aniversari.

Quaranta anys no es compleixen cada dia i és per això que a La Roda volem compartir aquest gran moment de la nostra trajectòria amb una gran Tamborinada que reunirà a grups històrics del món de l'animació i el lleure familiar.

Amb aquesta Tamborinada, que també celebra 40 edicions, rendirem homenatge als grups i entitats que han passat per La Roda contribuint a divulgar tant la cultura com el lleure de qualitat per tots els barris de Catalunya.
En definitiva, volem recordar a totes les persones que han esdevingut clau per fer possible l'entitat.
Han estat molts els projectes i els programes socials que hem engegat i mantingut durant aquests anys. Han estat moltes les persones i institucions que s'han implicat en la tasca de portar la cultura i el lleure arreu de Catalunya.

Biopolis solidari

El passat 26 de maig, l'empresa de serveis educatius Magic Mirror, va organitzar una jornada de Biopolis familiar en benefici dels projectes socials i culturals que La Roda desenvolupa als barris de Catalunya.

Després del berenar organitzat, les famílies es van organitzar per equips per jugar a l'emblemàtic joc de taula.
Aquest joc adreçat a empresaris i famílies pretén ser un simulador vital basat en les relacions interpersonals, les habilitats socials i el lideratge. Un joc que, en lloc de qüestionar els nostres coneixements culturals, ens repta a assolir nivells vinculats a la mateixa vida, com la salut, la parella, els diners o l'oci. Un joc amb un tauler, uns daus, unes targetes i una mecànica similar a la d'altres jocs de taula, però amb una finalitat, doncs, diferent.

Talent i emoció a flor de pell al X aniversari del Deslimita'M

El teatre Barts va acollir el passat diumenge 14 de maig, la X Trobada de Teatre Social per a Joves, Deslimita'M, una iniciativa de la Fundació La Roda i l'Associació Impacta'T.

L'acte, que va estar presentat per Jordi Callau, va comptar amb la presència de la jove actriu Laia Manzanares com a padrina d'aquesta edició d'aniversari. En aquest sentit, va ser tot un encert poder comptar amb la presència de la jove Oksana de la sèrie "Merlí" com a exemple de joventut amb una carrera professional inspirada en la feina i la formació diària.

10 anys de «Deslimita'm», la trobada de Teatre Social per a Joves

Un teatre fet per a tothom, que parteix de les pròpies necessitats i destinat a tot tipus de públic

La Fundació La Roda i l'Associació ImactaT, presentem la X Trobada de Teatre Social per a Joves «DESLIMITA'M». La cita, que compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE tindrà lloc diumenge 14 de maig al teatre BARTS. L'acte estarà presentat per Laia Manzanares, una barcelonina de 22 anys que està experimentant un any d'estrenes amb sèries com "Merlí" o "Cites".

Octava edició de la campanya "Per Sant Jordi cap nen sense llibre"

Un any més, 8tv i Danone posen en marxa la campanya «Per Sant Jordi cap nen sense llibre».
Aquesta iniciativa solidària té com a objectiu recaptar llibres per tots els nens i nenes amb manca de recursos. Particulars, escoles i editorials participen com cada any aportant material que s'enviaran a entitats socials com Fedaia, la Fundació La Roda i l'hospital Sant Joan de Déu.

Una Mostra d'Aniversari

Enguany, la Fundació La Roda, coincidint amb el seu 40 aniversari ha volgut estar present els 4 dies de la Mostra a la Llotja i a l'Espai Aniversaris.
Amb la intenció de difondre l'activitat social i cultural de les programacions de la nostra entitat, van ser moltes les persones i companyies que es van interessar per la nostra activitat.

Trobada "pre-Deslimita'm"

Són joves que participen en el projecte Actuem!. No es coneixen entre els diferents grups de teatre formats durant el curs, però si es troben dins de la mateixa dinàmica de compartir inquietuds i valors a través del teatre social.
El dilluns 3 d'abril, la sala Monpou de SGAE, serà l'escenari de la primera trobada entre tots els participants, l'avantsala al seu gran minut de glòria en l'escenari del teatre BARTS en el qual compartiran les peces teatrals que han treballat durant tot el curs.

Ens veiem a la Mostra

La 28a edició de La Mostra d'Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil es durà a terme del 30 de març al 2 d'abril de 2017.
La Fundació La Roda tornarà a ser present com cada any i coincidint amb el 40 aniversari de l'entitat hem reservat un espai a la Llotja de la Mostra per poder parlar a tothom dels nostres projectes i les idees que tenim vers el món del lleure, la cultura i la tradició catalana.

Pàgines

Subscriure a Noticies