Carme Forcadell rep la presidenta i la directora de la Fundació La Roda

11-1La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, va rebre el passat 21 de març al despatx d’audiències a la presidenta, Lluïsa Celades, i la directora, Anna Corbella.

Durant la reunió es va parlar de la important tasca que du a terme la fundació La Roda per promoure la cultura i la tradició catalana a través del lleure a Catalunya i al món.

Les representants de La Roda van poder explicar que la fundació, formada per 82 entitats adherides infantils, juvenils i culturals de tot Catalunya, treballa en barris de trenta-una poblacions amb el repte d’afavorir la cohesió social.<--break->

També van poder dedicar uns minuts de la reunió a detallar el projecte “La Roda als barris”, que seguirà sent l’eix central dels projectes de La Roda que lluiten contra l’exclusió social a través de les arts escèniques i l’art com a eina educativa en el camp del lleure i l’exclusió social.