Charity Day de Hewlett-Packard

cuqc_mqwcae7aj4Actualment, existeixen moltes empreses que exerceixen un paper important en la gestió de la necessària solidaritat social. Són cada vegada més les que adquireixen una responsabilitat i compromís enfront de les necessitats de la seva comunitat ja sigui controlant l’impacte de la seva activitat o desenvolupant accions en l’àmbit laboral, mediambiental o implicant-se en el desenvolupament de projectes socials per part d’entitats sense ànim de lucre.
Aquest és el cas de Hewlett-Packard Invent (HP) situat a Sant Cugat i la celebració anual del Charity Day, un esdeveniment destinat a recaptar fons per fer suport a la labor de diferents projectes solidaris d’ONG proposats pels seus treballadors.

El passat 8 d’octubre, la Fundació La Roda, va tenir l’oportunitat de participar en la 11a edició dinamitzant la part lúdica i cultural en la qual es van donar cita més de 2000 persones entre treballadors d’HP Invent, familiars i amics. Durant tota la jornada, els assistents van gaudir de tallers infantils, activitats esportives i visites guiades de les instal·lacions on van poder conèixer de primera mà les últimes innovacions en impressions digitals.

Així mateix, les ONG presentades van disposar d’un espai en el qual poder fer visibles els seus projectes socials i participar oferint activitats lúdiques de temàtica solidària i cultural.
En aquesta edició, els treballadors d’HP van aconseguir que la quantitat destinada a repartir entre els projectes solidaris més votats ascendís a 64000 euros gràcies a la seva participació i l’aportació que la pròpia empresa realitza igualant la xifra recaptada.

Són amb aquest tipus d’accions, on queda patent la implicació d’algunes empreses amb les necessitats socials que vivim actualment. L’aposta per la prestació de serveis de qualitat i amb benefici social directe per part d’entitats com la Fundació La Roda en accions com el Charity Day o un altre tipus d’esdeveniment és un pas més cap al valor de compromís com a empresa.

En aquest sentit, és remarcable l’aposta contínua i motivadora que els empleats d’HP Invent desenvolupen a través del voluntariat. Des del punt de vista de l’equip humà, l’actitut motivadora que els seus empleats desenvolupen és una mostra irrefutable de les mesures empresarialment responsables que Hewlett-Packard aplica.

FELICITATS!!