Deslimita’m a la revista Barcelona Metròpolis

portada_num94La revista Barcelona Metròpolis dedica el seu Dossier ciutats educadores al projecte Deslimita’m.

Deslimita’m, el programa Apropa Cultura i la iniciativa d’intercanvi de temps del restaurant La Trobada de Terrassa són les tres experiències de lluita contra l’exclusió social a través de la cultura, l’acció teatral i l’ocupació que la revista ha fet servir per parlar de la cohesió social.
La revista, editada per l’Ajuntament, explica com el projecte Deslimita’m, impulsat per la fundació La Roda i l’Associació ImpactaT, apropa als escenaris joves en risc d’exclusió social que, a través del teatre, expressen allò que els preocupa o els genera conflictes.
La revista Barcelona Metròpolis va néixer com una revista d’informació i debat centrada en el seguiment i l’evolució de la ciutat de Barcelona. Actualment es pot trobar, a més de la versió impresa, un espai web i bloc. A l’etapa actual es defineix com a revista d’informació i pensament urbà, centrada en l’anàlisi i la constatació que allò que succeeix a la ciutat té un significat a escala global.