El Born Centre Cultural

2013-09-13-1049Aquest mes de setembre s’ha inaugurat a Barcelona el Born Centre Cultural, equipament de gran rellevància històrica que dotarà a la ciutat d’un espai polivalent on poder gaudir  d’exposicions,  xerrades, conferencies i moltes més propostes artístiques i culturals que s’aniran oferint al llarg de l’any.  Tot un ventall de propostes que tenen com a fil conductor la nostra historia, acompanyats de les ruïnes de l’heroica ciutat del 1700 i sota l’impressionant edifici de ferro d’arquitectura del s. XIX de l’antic mercat del Born.

Tal com diuen a la seva web, sota aquest gran escenari, el Born ens convida a fer “… una mirada cap al passat, el present i el futur del nostre país, una reflexió convenient i necessària en aquest moment transcendent de la història de Catalunya…”.

La inauguració, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona i a la qual va ser convidada la Fundació la Roda, va tenir lloc al mateix Centre Cultural el passat 8 de setembre a les 20 h.