El Corte Inglés programa amb La Roda espectacles infantils per a la campanya de Nadal.

Ja ha arribat el Nadal a El Corte Inglés i com cada any, del 30 de novembre fins al 29 de desembre, tots els nens i nenes podran gaudir en “l’espai Infantil de Nadal” d’espectacles de màgia, circ, conta contes, titelles i música en directe de la Fundació La Roda .
Durant tots els caps de setmana i dies festius en sessions de matí i tarda de 12.30 i 18.30 es viurà l’alegria del nadal en els escenaris dels diferents centres repartits per tota Catalunya.

A més, es podrà visitar al Pare Noel en la seva bonica casa en la qual, acompanyat dels seus colorits i simpàtics elfos, recolliran les cartes dels més petits.

Com és habitual, la programació d’espectacles familiars de la Roda, és la escollida per a la campanya de Nadal en els centres de Cornellà, Can Dragó, Francesc Macià, Sabadell, Portal de l’Àngel, Diagonal i Tarragona que l’empresa té a Catalunya com a prova de fidelitat al treball ben fet, la qualitat dels grups i a la responsabilitat social que això suposa.

El Corte Inglés manté el seu compromís d’empresa responsable contractant les programacions familiars amb la fundació La Roda i ajudant així, al desenvolupament de projectes socials i culturals a Catalunya.

És molt important destacar aquest compromís que empreses social i culturalment responsables com El Corte Inglés suposa per a projectes d’entitats que, com La Roda, actuen d’elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

Totes les activitats són GRATUÏTES

www.elcorteingles.es