Els 10 anys de la Mostra de Teatre Social per a Joves DESLIMITA’M

Aquest any celebrem el desè aniversari de la Mostra de Teatre Social per a Joves DESLIMITA’M, única d’aquestes característiques a Catalunya i a Espanya. Una mostra de teatre jove que aposta per a la transformació social mitjançant el teatre.

La Fundació La Roda i L’Associació ImpactaT, van crear l’any 2008 la Primera Trobada de Teatre Social per a Joves DESLIMITA’M, com a resposta a la necessitat de reunir els diferents grups de joves i d’adolescents d’entre 12 i 20 anys que participaven en el Projecte de Teatre Social per a Joves: Actuem!

Al llarg d’aquests 10 anys han participat 74 grups, un total de 820 joves, de diferents centres, instituts i casals, d’arreu de Barcelona ciutat i altres poblacions catalanes, que han mostrat les seves creacions a més de 4.000 persones.

Els joves han compartit les seves reflexions amb el públic, sobre temàtiques molt diverses com són: la violència de gènere, el racisme, l’assetjament o bullyng, el consum d’alcohol i altres drogues, la discriminació, igualtat de gènere, l’adolescència, els prejudicis, les modes, la sexualitat, la vellesa, la mort, les addiccions, l’educació, les pors, la gestió de les emocions i la immigració, entre altres temes socials…

Tant el nombre de grups participants com el del públic del DESLIMITA’M, ha anat creixent any darrere any. Això ha creat la necessitat de realitzar cada edició, a un espai més gran, on poder acollir als diferents grups participants, que aquest any són 10, i als més de 100 joves que els integren, així com a un públic cada vegada més nombrós: al voltant de 500 espectadors a cada una de les darreres edicions. De les primeres realitzades a l’Antic Teatre, vam passar al Teatre Arteria, actualment Teatre Barts, on hem presentat les set últimes.

Enguany, la cita de la X edició serà el 14 de maig a les 10 del matí.

Us esperem!!!