Èxit a la campanya nadalenca de programació infantil per El Corte Inglés

10502449_891965567495254_7060318680034184768_nCom cada any, La Roda és l’entitat escollida per les programacions infantils que es realitzen a l’espai nadalenc dels Corte Inglés de Catalunya.
Durant tots els caps de setmana i dies festius de Nadal, als centres catalans d’El Corte Inglés es programen espectacles familiars gratuïts on la música, titelles, màgia, ball, pallassos, grups d’animació, circ i fins i tot l’entranyable cagatió nadalenc es reparteixen en sessions de matí i tarda.

“L’Espai Infantil de Nadal” de El Corte Inglés va oferir gratuïtament els espectacles programats amb La Roda als establiments de Francesc Macià, Can Dragó, Cornellà, Sabadell i Tarragona.

Gairebé 500 activitats gratuïtes adreçades a nens i adults que, en dates de l’any passat, van acollir al voltant de 40.000 infants participant durant tota la campanya d’activitats.
El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés, suposa un impuls a projectes socioculturals d’entitats que, com La Roda, actuen d’elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables, sent imprescindibles en la societat actual.