Fem estiu al White Summer

Dissabte 5 d’agost torna el Festival White Summer amb la seva sisena edició.

Durant vint-i-tres dies harmonitzaran els seus 80.000 metres activitats culturals combinant oci, gastronomia, art, música, tallers i un “market” creatiu en un escenari natural idíl·lic a la masia Mas Gelabert de Pals.
En aquesta edició, la fundació La Roda, estarà present coordinant l’espai “Ludoteca Infantil” i l’espai “Guarderia” on els nens i nenes gaudiran d’experiències basades en la cultura del lleure.

Del 5 al 27 d’agost, durant tota la tarda i fins a les 23 h en el cas de la ludoteca, els més petits de la festa podran participar d’activitats amb valors com la sostenibilitat, la cooperació o la creativitat.

El gran “tipi” com els dels veritables indis americans i serà on podreu passar una bona estona de jocs i cultura divertida.

A la ludoteca, els infants d’1 a 4 anys, acompanyats dels pares podran experimentar els millors moments de lleure en família, mentre que al “servei de guarderia” els infants de 3 a 8 anys trobaran un espai amb construccions, jocs sensorials, jocs de percepció, un bloc creatiu per pintar, a més de joguines molt imaginatives i fetes amb materials reutilitzats. Un total 80 m² per divertir-se acompanyats d’un equip de monitors especialitzats que vetllaran i acompanyaran als petits en tot moment.

A banda d’aquest servei pels més menuts, els dies 7,9,10,23 i 25 ens trobareu coordinant un taller d’elaboració de titelles amb materials reciclats amb la intenció de transmetre la importància de reduir, reutilitzar i reciclar en benefici del nostre planeta. Durant aquests 5 dies, un gran cavall elaborat amb materials reciclats passejarà per les instal·lacions en un bonic cercavila com a mostra d’aquest art sostenible.

D’aquesta forma, aquest Festival de referència a la Costa Brava, vol oferir l’oportunitat de passar un bon estiu en família amb una setantena d’activitats de caràcter itinerant amb concerts, teatre, tallers, ioga, dansa i bona música. Tot això per a totes les edats.