Festa dels Súpers

Aquest proper cap de setmana d’octubre, arriba una nova edició de la festa dels súpers a l’estadi Lluís Companys de Montjuïc. Durant els dos dies que dura la festa, els assistents, podran gaudir de més de 200 activitats i espectacles en un recinte de 50.000 metres quadrats, a més d’actuacions en directe durant tot el dia amb el lema “Sóc Així”

En aquesta ocasió, La Roda serà present dinamitzant l’estand de la direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya. Amb els jocs i les activitats plantejades es farà partícips a tots els nens i nenes acompanyats de les seves famílies d’actuacions que promocionen el benestar i la qualitat de vida dels menors. La commemoració del Tricentenari per part de la Generalitat de Catalunya també ocuparà un espai especial amb els jocs, contes i titelles del 1714 que sempre ens acompanyen arreu del nostre país.

Com sempre, la festa és gratuïta, oberta a tothom i no cal reservar entrada.