La directora general de Política Lingüística es reuneix amb la Fundació La Roda

img-20160311-wa0001El passat divendres 11 de març, la directora general de Política Lingüística, Ester Franquesa, es va reunir amb la presidenta de La Roda, Lluïsa Celades per parlar de les principals línies d’actuació de l’entitat per al 2016.

Durant 39 anys, La Roda ha promogut la cultura, les tradicions festives i la llengua catalana arreu de Catalunya afavorint el diàleg cultural.

Aquest 2016, promoure les programacions de qualitat d’espectacles per a tots els públics i especialment a les zones més desfavorides continuarà sent l’eix central dels projectes de La Roda.

Actualment, la Fundació La Roda programa més de 300 activitats l’any i està formada per 82 entitats infantils, juvenils i culturals de tot Catalunya, que treballen en barris de trenta-una poblacions amb el repte d’afavorir la cohesió social, fomentant d’aquesta forma les arts escèniques i l’art com a eina educativa en el camp del lleure i de la lluita contra l’exclusió social.

La Direcció General de Política Lingüística col·labora amb la Fundació La Roda ens els seus projectes que fomenten la llengua catalana. Entre les properes activitats, han destacat la IX Trobada de teatre social per a joves Deslimita’m, que es farà el 7 de maig al Teatre Barts, i la 39a edició de la Tamborinada, que s’organitza per al 5 de juny, al parc de la Ciutadella. Aquest 2016 es dedicarà al centenari de la primera representació de l’obra Els Pastorets de Folch i Torres.