La Fundació La Roda a la IV Edició del Pleamar Vintage Market

La Fundació La Roda serà la responsable de gestionar la Kids Zone (zona per a nens) de Pleamar 2018. El 31 de març al migdia, els jocs de fusta gegants de la Roda tindran un espai dins d’aquest mercat.
L’objectiu d’aquest espai és fomentar el desenvolupament de la imaginació i la creativitat dels nens, allunyant-los per unes hores de les pantalles dins d’un marc afavoridor. Aquest mercat vintage i de segona mà va néixer en 2015 i es caracteritza per unir l’oci i la cultura a la platja d’Altafulla (Tarragona). A més de la zona infantil, el Pleamar comptarà amb zona de restauració i diverses activitats programades, com a música en directe o un Vinil Corner. Tot està preparat per passar una gran jornada amb tota la família.

Una vegada més, la programació d’aquesta activitat s’emmarca dins els projectes socials de la Fundació La Roda, que des de 1977 programa activitats culturals i socials als barris més vulnerables gràcies a destinar els beneficis d’aquestes contractacions de serveis culturals i de les quals es beneficien més de 130.000 persones.