La Fundació La Roda és una de les entitats seleccionades en la segona edició del projecte B-Value.

La Fundació Ship2B i la Fundació Banco Sabadell hi han posat en marxa la segona edició del programa d’innovació social B-Value, una iniciativa dirigida a entitats sense ànim de lucre de tota Espanya i que treballen amb qualsevol col·lectiu.

L’objectiu del B-Value és que les associacions i fundacions seleccionades puguem professionalitzar la nostra tasca i millorem la nostra proposta de valor. És per aquest motiu que durant la durada del programa, tant La Roda com la resta d’entitats, rebrem assessorament de professionals amb l’objectiu de millorar i desenvolupar projectes d’innovació.

Els criteris pels quals han estat les 40 entitats escollides han estat:

Impacte social, la innovació, autosostenibilitat del projecte i l’equip emprenedor.

Entitats seleccionades

Les entitats que han estat seleccionades són: Fundacion Cadete; Fundació Migra Studium; Fundación Recover, Hospitales Para África; Abrazo Cultural; Fundació Ludàlia; Fundació El Somni Dels Nens; Asociación Yuna; Asociación Experientia; Fundación Scout Griebal; Fundación Doctor Clavel; Fundación Iniciativas El Gigante; Asociación Danza Down; Fundación Plant-For-The-Planet España; Rafiki África; Fundación Real Dreams; Fundació Privada Catalana Comtal; Fundación Esplai – Ciudadanía Comprometida; Woman Forward; Exponential Solidarity; Itwillbe; Associació Escola-Entorn, Educant En Societat; Associació D’Intervencions Assistides Amb Gossos Itacan; Música En Vena; Fundación A La Par; Fundación Agustín Serrate; Calala Fondo De Mujeres; Fundación Síndrome De Down De Madrid; Fundació Nen Déu; Federación Provincial De Asociaciones De Personas Con Discapacidad Física Y Orgánica De Córdoba (Fepamic); Gasol Foundation; Fundación Alentia; Fundación Social District; Fundació La Roda D’Accions Culturals I Del Lleure; Fundación Juan XXIII Roncalli; Fundación Wassu; Asociación En La Última Fila Por La Equidad Educativa; La Rueca Asociación Social Y Cultural; Cuida La Vida: Associació De Facilitadores Pel Benestar; Fundació Catalana Síndrome De Down; Aires (Asociación Para La Inclusión Residencial Y Social).

Més inforamació AQUÍ