La Fundació La Roda i la Fundació SGAE signen un conveni de col·laboració

La Societat General d’Autors i Editors (SGAE) i la Fundació La Roda han signat un nou acord per a la promoció del teatre social creat per joves en el marc del projecte “Deslimita’M”. La Fundació SGAE, a través del Consell Territorial de la SGAE a Catalunya mantenen una col·laboració activa amb la Fundació la Roda amb l’objectiu de treballar per eliminar les mancances culturals als barris de Catalunya en el camp del lleure infantil i juvenil.

Col·laboració mantinguda en el temps

El vincle entre la Fundació SGAE i la Fundació La Roda es manté des de fa més d’un lustre fent suport a les iniciatives que l’entitat sempre ha mantingut per a potenciar el teatre entre els joves.

Des de llavors, i en el marc de diferents convenis i fórmules de col·laboració, la Fundació La Roda ha comptat amb l’assessorament de professionals voluntaris en projectes com el “Roda Rodem” i l’ “Actuem” i a pogut gaudir d’espais i serveis tècnics que la fundació SGAE ha disposat amb aquesta finalitat.

En aquest 2022, i després de l’aturada que ha suposat la pandèmia de la COVID-19, la seu de la SGAE ha acollit la sessió prèvia de teatre social amb una peça sobre immigració, interculturalitat i convivència: “I tu, qui ets?”,