La Fundació La Roda participa al acte d’Inauguració del VI Congrés del Tercer Sector Social

La Taula del Tercer Sector es farà ressò de la tasca que realitza La Roda als barris de Catalunya des de ja fa 42 anys en el seu acte d’Inauguració Institucional.

El Grup de Teatre del Coro de Sentmenat, participants en el projecte “Deslimita’M” que la fundació La Roda impulsa des de 2008, presentarà “Baixa’t del bus de l’abús”, on presenten diverses situacions que mostren el mal ús que sovint es fa del poder.

Al llarg d’aquests 10 anys han participat en aquest projecte 76 grups, i al voltant de 1000 joves de diferents centres, instituts i casals d’arreu de Catalunya que han pogut experimentar el poder transformador i no violent del teatre, utilitzat com a mirall de la realitat i mitjà per a la reflexió social.

A l’acte, que tindrà lloc el 20 de novembre a l’Auditori del Disseny Hub Barcelona, comptarà amb la participació de les màximes autoritats de les Administracions catalanes com Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya; Ada Colau, alcaldessa de Barcelona; Núria Marín, alcaldessa de L’Hospitalet de Llobregat, i Marc Castells, president de la Diputació de Barcelona.

El congrés és una oportunitat excel·lent per adquirir coneixements i veure projectes i experiències que són útils per innovar socialment, un factor clau en l’enfortiment del Tercer Sector i en la millora de l’atenció i el benestar de les persones. Els reptes socials i econòmics que tenim per endavant fan més necessari que mai que fem aquest exercici d’avenç cap a models més sostenibles, que ens permetin avaluar l’impacte i el retorn a la societat, i que ens ajudin a ser més competitives, eficients i eficaces en la nostra acció de transformació i progrés social.

La innovació en l’àmbit social serà present en tot el 6è Congrés del Tercer Sector Social en forma de 8 debats i col·loquis amb reconeguts experts de tots els àmbits.