La Fundació La Roda participa una edició més al programa de Garantia Juvenil

La Roda compta des d’octubre amb la incorporació al seu equip d’una persona a través del programa de Joves en pràctiques de Garantia Juvenil.

Aquesta persona desenvoluparà les seves tasques a l’àrea de Màrqueting i Comunicació de la fundació aportant noves idees i habilitats pel funcionament de l’entitat.

Aquesta oportunitat laboral està subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya i tindrà una durada de sis mesos, en els quals es crearà una nova dinàmica de treball que enriquirà tant al nou treballador com a l’empresa, en termes d’experiència i professionalitat.

El programa, que també compta amb finançament de fons europeus, és una iniciativa per reduir l’atur juvenil, enfocada a joves menors de trenta anys amb titulació superior. Aquest contracte de treball els permetrà adquirir les competències tècniques i transversals vinculades a la pràctica professional sobre la matèria dels seus estudis.