La Fundació La Roda rep l’Etiqueta Responsable per les seves bones pràctiques en RSE

2033La Roda, Fundació d’accions culturals i del lleure, que programa espectacles familiars i amb una trajectòria important al mon del lleure als barris de tot Catalunya ha obtingut l’Etiqueta Responsable amb l’objectiu de informar del seus compromisos i bones pràctiques RSE al mon del lleure i la cultura.

L’objectiu d’aquesta Etiqueta Responsable és ajudar a posar en valor positiu les empreses i organitzacions que aposten per la gestió socialment responsable. Per poder accedir a ella hem hagut de treballar vers una actuació transversal i transparent dins dels àmbits econòmics, socials i mediambientals (10+1 criteris).

D’aquesta forma, es pot explicar els compromisos responsables de forma molt senzilla i ens facilita poder identificar els valors positius de l’entitat i diferenciar-nos per les nostres bones pràctiques.

L’Etiqueta Responsable es una iniciativa de la Associació +Responsables per donar suport a pymes i organitzacions per fer més visible els seus compromisos en fomentar un consum amb criteri sostenible.