La gran festa Major de les entitats de la Fundació La Roda serà inaugurada pels seus Gegants i Capgrossos

fotos-tamborinada-2011-023Arriba la gran festa de les entitats de la Fundació La Roda. Aquest any celebrem el 35 aniversari i hem preparat un ampli ventall d’activitats i espectacles per a tots els públics.

El diumenge 20 de Maig començarem a les 11 del matí  rebent al nombrós públic familiar al  passeig dels til·lers ple de carpes de colors i amb un munt de tallers i jocs creats per les entitats de La Roda.

Ens trobarem amb els Somriures Nòmades, un projecte sociocultural i audiovisual itinerant en el que les titelles, el clown, el circ i l’animació́ infantil porten somriures al voltant del món en col·laboració́ amb artistes locals i internacionals. La Tamborinada serà el punt de partida del seu viatge arreu del mon amb el camió escenari gegant i la seva estrena  del “Tresor del Pirata”.

Podreu deixar-vos emportar pels cercaviles i grups itinerants que ens acompanyaran durant tot el dia pels espais del Parc de la Ciutadella. Si els seguiu  us guiaran fins la plaça de la Cascada on farem la inauguració oficial a les 13h amb un gran espectacle engalanat dels capgrossos de La Roda, gegants , esbarts dansaires, colles sardanistes i grups d’animació com el Bufanúvols que celebraran amb nosaltres els 25 anys de la seva trajectòria.

Si ens arribem al passeig dels teatres veurem espectacles impressionats, al fons ens mullarem amb la festa de la escuma, podrem fer radio, escoltar contes i veure els gossos guia de la ONCE. També us trobareu amb els voluntaris de la Federació Catalana del Voluntariat Social que ens oferirà la possibilitat de fer suport a la Marató per la Pobresa de Tv3 recollint donacions per tot el Parc.

Acabant el dia, a les 18.45h, ens trobarem tots a la plaça de la Cascada on tindrà lloc l’espectacle de cloenda. Monitors, educadors, pares, mares, avis i avies, els tiets…amics tots, amb un gran ball fi de festa acomiadarem la festa dels 35 anys de la Fundació La Roda i la Tamborinada.