La Marató de TV3 supera els 10 milions d’euros

marato-2-2012Centenars de voluntaris, entitats, empreses i persones anònimes han contribuït d’una forma o d’altre a la recaptació milionària amb multitud d’activitats repartides arreu de Catalunya.

En aquesta 21a edició La Roda tornà a contribuir aportant espectacles familiars totalment de franc als actes programats. Va ser el passat 15 de desembre al Parc de les Bòbiles de l’Hospitalet de Llobregat, amb el Club d’Esplai Pubilles Cases de Can Vidalet, on el grup +Tumacat va estar present en representació de La Fundació la Roda.

Durant tot el matí es va muntar una Fira on es van vendre manualitats fetes pels nois i noies de l’Esplai, pastissos, xocolata desfeta i es va organitzar una Tómbola Solidària. A més els petits van poder gaudir de llocs i titelles que van representar el grup d’adults amb discapacitats.

Va ser un matí on, tot i l’actual situació de crisi, la gent va participar amb un alt grau de sensibilitat i generositat.