La Roda a les programacions familiars de Nadal del Corte Inglés

corte_nadal141Aquest cap de setmana arrenquen les programacions familiars nadalenques als Corte Inglés de Catalunya.

Els centres del Corte Inglés de Cornellà, Can Dragó, Francesc Macià, Sabadell i Tarragona un any més han escollit la Fundació La Roda per programar els espectacles d’animació que completen les extenses propostes i suggerencies que com sempre acompanyen les famílies en aquestes dates tan especials.

A partir d’aquest dissabte 6 i fins al 30 de desembre, titelles, contes de Nadal, pallassos, circ, espectacles de màgia i el ja tradicional Caga Tió seran les activitats que es podran veure gaudir en dos sessions de matí i tarda.

Un cop mes, la programació d’espectacles familiars de La Roda es l’escollida per la firma com a prova de fidelitat a la feina ben feta, la qualitat dels grups i a la responsabilitat social que aquest gest suposa per les entitats del tercer sector. El Corte Inglés és una empresa privada coneixedora del compromís social i cultural que suposa contractar amb La Roda i els beneficis directes en el desenvolupament dels projectes que la fundació manté arreu de Catalunya.

El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa un impuls a projectes socioculturals d’entitats que, com La Roda, actuen com a elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.