La Roda signa conveni de col·laboració amb la Fundació Cívica Oreneta del Vallès

dsc06222-1El president de la fundació de Badia va realitzar una visita a la seu de la Fundació La Roda.

El passat 13 de juny, la directora de la Fundació La Roda d’Accions Culturals i del Lleure, Lluïsa Celades,  i el president de la Fundació Cívica Oreneta del Vallès, Francesc Xavier Fernández Socoró, van signar un Conveni de Col·laboració amb l’objectiu de millorar la gestió i el servei que La Roda ofereix a les seves entitats des del context de l’associacionisme i del tercer sector.

Aquest conveni té establert un marc de cooperació entre ambdues entitats amb la finalitat de facilitar, impulsar i estimular projectes educatius, socials o culturals que ambdues entitats considerin interessants de potenciar.

Aquesta iniciativa suposa un pas qualitatiu en uns moments en els quals els recursos del tercer sector estan sent minats per la situació complicada en la qual ens trobem i suposa l’inici positiu on totes les entitats del tercer sector haurien d’aprofundir per afrontar aquesta situació.

Entre altres activitats, La Roda facilitarà sense cap prestació econòmica a canvi, un espai físic a la seva seu social perquè la Fundació Cívica desenvolupi part dels seus projectes socials.